luni, 10 mai 2010

Neliniște

Inima mea e pustie si seacă,
prin minte imi trec ganduri reci , inutile,
zburat-au idei luminoase ,fertile,
lăsatu-mi-au cerul cel gri din privire.
liniștea doare cu amar zgomot surd,
Neliniștea-mi toarnă otravă in gânduri,
se astern pe alb pat rânduri, rânduri.
Unde ești zâmbet cald, ai plecat?
Speranța o caut,
știți voi unde este?
Fierbinte se cerne clipa cea repede,
cea nesperată ce ni s-a dat.
Manunchi de bătăi calde, ritmice, iute
își cântă ecoul in inima mea,
acolo în piept e furtuna cea grea.
Aștept, gândul fuge, răsar flori de stele,
unde sunt, Doamne, visele mele?

Un comentariu:

  1. Ce surpriza !!! Am fost in vizita la tine si am observat abea acum ca ai un blog ..si ce blog !! Esti mare talent draga mea Ana !! Superbe poezii ....FELICITARI !!!
    Sa iti dea Domnul numai bucurii , sanatate si oameni cum iti plac tie sa te inconjoare ...
    VISELE CATEODATA DEVIN REALITATE !!!
    Te imbratisez cu mult drag

    RăspundețiȘtergere