miercuri, 1 aprilie 2009

Visul


Aseara am visat ca m-ai furat
şi m-ai urcat pe-un cal învăpăiat,
cu frâie, crengi de măr îmbobocit
şi şaua poleită cu argint.
Stol de cocori în zbor ne-a însoţit,
în strai de nunta dinspre asfintit
cu ochi de foc atunci eu te-am privit.

Şi ajungeam apoi în lumea ta,
unde toţi copacii aveau formă de stea
şi toate fetele purtau nume de floare,
iar sentimentele aveau culoare.
Erau doar munţi şi văi,păduri,izvoare
un roi de fluturi albi sclipea în zare
şi eu credeam ca sunt nemuritoare.

Ai descălecat din şa
şi mi-ai dat zâmbind
inima ta, într-o cupa de argint.
Ai cules apoi un buchet de stele
şi mi-ai împletit cununa din ele.
Vântul îmi unduia părul pe spate,
pe frunte, cununa simţeam cum mă arde.

Aş fi vrut să-ti raspund,
dar nu ştiu cum s-a intâmplat
că m-am dizolvat în albastru
şi e ciudat, atunci când pleoapa mea s-a ridicat,
ca un făcut si tu si visul meu aţi disparut
şi a zburat şi stolul de cocori
ce-mi troienea fiinţa cu ninsori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu